Darmowa wysyłka od 119 zł
2 próbki gratis
Certyfikowany sprzedawca
Prawo zwrotu w ciągu 120 dni

Lacoste (24 Artikel)

Filtry
Filtry
Sortuj według:
Sortuj według:
Marka
Cena
-
Kolor
Sortuj według:

Nie udało się znaleźć odpowiedniego produktu?

Lacoste – marka ze sportowym duchem

Marka Lacoste jak żadna inna, ma w sobie sportowego ducha. Marka ze słynnym krokodylem w logo to połączenie nowoczesnego stylu bycia ze sportowym charakterem, który ściśle wiąże się z jej założycielem, legendarnym tenisistą Rene Lacoste. To on stworzył niepowtarzalny styl marki, której filozofia do dzisiaj doskonale odnajduje się w odzieży, ale także w perfumach.

Perfumy Lacoste dla Niej i dla Niego

Zapachy od Lacoste są dostępne już od dekad i znajdują uznanie zarówno wśród pań, jak i panów. Każda propozycja ma swój niepowtarzalny charakter, który podkreśli styl i elegancję kobiet i mężczyzn. By zapachowe kompozycje mogły oczarowywać ludzi na całym świecie, do ich opracowywania zaproszeni zostali wybitni perfumiarze.

Jak to wszystko się zaczęło? Historia krokodyla w logo Lacoste

Rene Lacoste od dziecka fascynował się tenisem ziemnym. Fascynacja przerodziła się w chęć zostania najlepszym zawodnikiem. Ojciec Rene postanowił go zmotywować do gry dając mu pięć lat na szlifowanie talentu. Po tym okresie miał znaleźć się wśród najlepszych. Swój talent potwierdził brązowym medalem na igrzyskach olimpijskich w Paryżu w 1924 r, później dodał jeszcze 7 tytułów Wielkiego Szlema.

Rene charakteryzował się wolą walki i charyzmą na korcie. Zyskał w ten sposób przydomek „Le Crocodile”, co do dzisiaj przypomina nam logo Lacoste stworzone w 1933 r., kiedy też powstała firma modowa założona przez Rene.

Perfumy Lacoste Essential z logo z krokodylem to obecnie bardzo rozpoznawalny produkt, który cieszy się wielką popularnością, klasą i uznaniem. Już sam delikatny kształt flakoników stanowi obietnicę wytwornego zapachu, który doskonale współgra ze sportowym stylem życia.

Co wyróżnia zapachy Lacoste?

Zapachy Lacoste łączą w sobie nowe, niepowtarzalne pomysły z oddaniem dla charakteru marki. Dzisiaj z chęcią współpracują z marką znane gwiazdy, które chcą utożsamiać się zarówno ze sportowym duchem, jak i swoistą elegancją. Amy Adams mówi o pięknych, nowych aromatach w ze smakiem zrealizowanym klipie reklamowym, a Hayden Christensen „przyjął wyzwanie” w kolejnej z reklam Lacoste.

Lacoste to nie tylko perfumy. Sport wiąże się z wysiłkiem, zmęczeniem, ale i z satysfakcją oraz potrzebą relaksu. Dlatego też powstają kolejne kosmetyki z logo z krokodylem, takie jak żele pod prysznic czy dezodoranty w sztyfcie.