Premium
Kupując kosmetyki premium, kupujesz doświadczenie…
Choć definicja słowa premium nie jest jednoznaczna, kojarzy się ono głównie z wysoką, wręcz nieprzeciętną jakością oraz doskonałym wyglądem. Jeśli chodzi o marki kosmetyczne, które używają tego określenia, są one przez lata budowane na konkretnych atrybutach, takich jak: innowacyjność, autentyczność, indywidualizm, poczucie wewnętrznej wartości oraz zmysłowość. Firmy są pozycjonowane w taki sposób, aby każdy z łatwością mógł odróżnić je od tzw. marek masowych.
Marka premium wie, jak ważny jest szacunek do klienta i traktuje go jako klucz do zdobycia zaufania. Wie, że klient lubi być zaskakiwany. I w końcu – wie, że dobry produkt to taki, który pobudza zmysły. Klientowi nie wystarczy sam fakt, że go zakupił. Nie wystarczy mu fakt, że użyje świetnej jakości kosmetyku – musi otrzymać namacalny dowód na to, że dokonany przez niego zakup był słuszny. Kupując produkty takiej marki, masz więc pewność, że są to lata doświadczenia, które doprowadziły ją do momentu, w którym osiągnęła niezwykłą jakość i realny sukces.
Czy marka premium i marka luksusowa oznaczają to samo?
Założeniem obydwu typów marek jest dostarczenie klientowi trwałych, wysokiej jakości produktów, które będą wyróżniały się spośród innych dostępnych na rynku. Takich, z których posiadania będzie dumny. Choć te dwa pojęcia często są utożsamiane, istnieją pewne zasadnicze różnice, które odróżniają markę premium od marki luksusowej.
Produkty luksusowe są trudne do znalezienia. Często zdarza się, że zostaje wyprodukowanych zaledwie kilka sztuk, a wszystkie zostały wykupione, zanim ich istnienie zostało oficjalnie ogłoszone. Jak to możliwe? Tego typu produkty bardzo często są wykonane z wyjątkowych materiałów lub składników, co przekłada się na ich koszt. Są one więc dedykowane bardzo wyselekcjonowanej grupie odbiorców uwielbiających wyszukiwać perełki – zdarza się więc, że aby je zakupić, kontaktują się bezpośrednio z producentem.
Luksusowe domy mody zdecydowały się więc na stworzenie produktów (np. kosmetyków) skierowanych do niewielkiej części tzw. rynku masowego. To namiastka luksusu, która jest nieco łatwiej dostępna. Wszystko po to, aby każdy z nas mógł poczuć się wyjątkowo!
Znane marki kosmetyczne premium
We flaconi stawiamy na jakość. W naszej perfumerii online możesz znaleźć produkty najpopularniejszych marek premium. Odkryj wybrane marki premium, dostępne na flaconi i wybieraj swoje ulubione produkty.
DIOR
DIOR jest marką cieszącą się ogromnym zainteresowaniem. Budzi emocje, a tworząc kosmetyki do różnych typów skóry – wychodzi naprzeciw wszystkim klientom. W naszej ofercie znajdziesz przepiękne zapachy Miss Dior, Hypnotic Poison, Dune i Dolce Vita, jak również uwielbiane przez mężczyzn Sauvage, Homme Intense, Fahrenheit oraz Sauvage Elixir. Swoje naturalne piękno podkreślisz kosmetykami do makijażu – podkładem w płynie Natural Nude, różem Rouge Blush czy czerwoną szminką Stellar Shine. Kosmetyki DIOR to także produkty do pielęgnacji, takie jak krem Hydra Life Pro-Youth Silk czy balsam po goleniu DIOR Homme.
Clinique
Marka Clinique to produkty przebadane dermatologicznie, które zostały stworzone głównie z myślą o alergikach. Od makijażu po pielęgnację skóry. Dostępne u nas produkty to nie tylko kolekcja świetnie napigmentowanych błyszczyków do ust Pop Splash + Hydration czy nawilżających podkładów Even Better Glow SPF 15, ale także licznych kremów, żeli i płynów do twarzy. Produkty dla panów? Oni również znajdą tutaj kosmetyki premium Clinique odpowiadające im potrzebom.
LAURA MERCIER
Marka LAURA MERCIER oferuje przede wszystkim świetnej jakości kosmetyki do makijażu, takie jak podkłady, kompaktowe pudry utrwalające, cienie do powiek oraz rozświetlacze. Nie brakuje jednak także produktów do pielęgnacji ciała.
Armani Beauty
Jeden z największych klasyków w świecie urody, czyli Giorgio Armani. Firma istnieje na rynku od wielu lat, a grono jej wielbicieli stale się powiększa. Znana jest przede wszystkim z perfum: Sì, My Way, Because It's You, Terra di Gioia, a także propozycji dla panów: Code Homme czy Acqua di Giò Homme. Kosmetyki od Armaniego dostępne w naszej drogerii internetowej to także produkty do codziennej pielęgnacji: żele pod prysznic, balsamy do ciała czy kremy i spraye do twarzy.
Paco Rabanne
Zapachy 1 Million i Lady Million kojarzy każdy. A jeśli nie kojarzy zapachów – z pewnością zna je choćby z nazwy. Paco Rabanne to kultowa marka designerska, która jest mocnym graczem na rynku zapachów. Za sukcesem firmy kryją się także takie perełki, jak: Invictus, Olympéa, Phantom czy całkiem nowe odsłony wcześniej wspomnianego Lady Million: Fabulous oraz Empire.
FILORGA
Firma kosmetyczna premium FILORGA oferuje wszelkiego rodzaju produkty do pielęgnacji twarzy, jednak to maseczki podbiły serca konsumentów – szczególnie te w płachcie, które cechuje łatwość zastosowania. Jeśli nie znasz tej marki, ale chcesz to zmienić – polecamy zestawy kosmetyków o rozmiarach próbek: Les Essentiels Anti-Age oraz Programme Regenerant Intense.
VERSACE
Marka oferuje perfumy damskie. Wybór jest szeroki - Eros, Blue Jeans, Dylan Blue, Crystal Noir czy Yellow Diamond i nie ma znaczenia, który zapach jest twoim ulubionym. Bo we flaconi znajdziesz wszystkie najpopularniejsze nazwy od VERSACE!
Lancôme
La vie est belle – pomyśli każda kobieta, która choćby raz w życiu używała kosmetyków Lancôme. Pomadki, maskary, cienie do powiek, podkłady... Marka jest znana przede wszystkim z produkcji trwałych kosmetyków kolorowych oraz perfum.
Pozostałe marki premium
To nie wszystkie marki, których produkty możemy zaoferować! Zachęcamy cię do zapoznania się także z kosmetykami Dolce & Gabbana, NARS, GIVENCHY, DR. BARBARA STURM… oraz innymi z kategorii premium.
Czy już wiesz, która marka stanie się twoją ulubioną?
Poszukujesz kosmetyków, które umożliwią ci wykonanie zabiegu kosmetycznego szytego na miarę, w zaciszu własnej łazienki? Chcesz zakupić najbliższej osobie perfumy w prezencie? A może zwyczajnie szukasz dobrych jakościowo kosmetyków kolorowych? Bez względu na powód, dla którego tutaj jesteś, wybierając produkty premium, z pewnością poczujesz satysfakcję z zakupu.