Darmowa Wysyłka Od 87 Zł
Do 2 Darmowych Pròbek
Certyfikowany Sprzedawca
Prawo Zwrotu W Ciągu 120 Dni
Darmowa Wysyłka Od 87 Zł
CHANEL
Chanel
ChanelChanel

N°1 DE CHANEL – PIĘKNO WYPRZEDZAJĄCE CZAS

Inteligencja natury jest niezrównana i od samego początku wywiera wpływ na wizję piękna CHANEL. Doprowadziła również do stworzenia N°1 DE CHANEL – nowej generacji produktów do pielęgnacji i makijażu oraz mgiełki zapachowej. Głównym składnikiem tej nowej holistycznej, zrównoważonej linii przeciwstarzeniowej jest ekstrakt z czerwonej kamelii posiadający wyjątkowe właściwości rewitalizujące.

Chanel
INNOWACJA CHANEL

NIEZWYKŁA ENERGIA KAMELII

N°1 DE CHANEL: kwiat posiadający właściwości rewitalizujące, którego wyjątkowa energia zapewnia mu wieczną młodość.

Chanel

EKSTRAKT Z CZERWONEJ KAMELII

Dział Badań CHANEL wykorzystał intensywne właściwości czerwonej kamelii, która przeciwdziała 1. stadium procesu starzenia się skóry.
Kluczowy wynik:

witalność komórek
+67 %(1)

(1) Test in vitro mierzący ekspresję specyficznego markera zarówno w komórkach niepoddanych, jak i poddanych działaniu ekstraktu z czerwonej kamelii.

ZREWITALIZOWANA SKÓRA

Linia N°1 DE CHANEL* poprawia jakość skóry: redukuje zmarszczki o 25 %(1) , zwęża pory o 25 %(2) , zwiększa elastyczność skóry o 25 %(2) , sprawia, że skóra odczuwa większy komfort (+81 %(3)) i ma bardziej promienny wygląd (+54 %(4))

*Lista stosowanych produktów: lotion N°1 DE CHANEL, krem do pielęgnacji okolic oczu N°1 DE CHANEL, serum N°1 DE CHANEL, krem N°1 DE CHANEL, podkład N°1 DE CHANEL, serum-w-mgiełce N°1 DE CHANEL.
(1) Ocena kliniczna po 2 miesiącach stosowania; grupa 45 kobiet żyjących w zanieczyszczonym środowisku.
(2) Ocena kliniczna po 1 miesiącu stosowania; grupa 45 kobiet żyjących w zanieczyszczonym środowisku.
(3) Samoocena dokonana zaraz po nałożeniu; grupa 45 kobiet.
(4) Ocena kliniczna zaraz po nałożeniu; grupa 45 kobiet w żyjących zanieczyszczonym środowisku.

Chanel
Chanel

LINIA

PODEJŚCIE HOLISTYCZNE

Sposób, w jaki CHANEL podchodzi do urody, kształtował się od samego początku pod wpływem różnych idei. Jedną z nich była holistyczna wizja Gabrielle Chanel, która zakładała, że nie istnieje dualizm umysłu i zmysłów, niepodobna rozróżnić rozum od wrażliwości, nie można odseparować ciała od emocji ani jednostki od jej otoczenia. Ta wizja piękna uwidacznia się dziś w linii N°1 DE CHANEL obejmującej produkty do pielęgnacji i makijażu oraz mgiełkę zapachową.

PRZYGOTOWANIE

Chanel

PUDER ZAMIENIAJĄCY SIĘ W PIANKĘ DO DEMAKIJAŻU Z CZERWONĄ KAMELIĄ

myje - oczyszcza - rozświetla
Chanel

LOTION REWITALIZUJĄCY Z CZERWONĄ KAMELIĄ.

energetyzuje – sublimuje – wypełnia

PIELĘGNACJA

Chanel

KREM REWITALIZUJĄCY DO PIELĘGNACJI OKOLIC OCZU Z CZERWONĄ KAMELIĄ.

Przeciwdziała opuchnięciom i cieniom pod oczami - wygładza
Chanel

KREM REWITALIZUJĄCY DO PIELĘGNACJI OKOLIC OCZU Z CZERWONĄ KAMELIĄ.

działa zapobiegawczo i korygująco na 5 symptomów starzenia się
Chanel

KREM REWITALIZUJĄCY Z CZERWONĄ KAMELIĄ.

wygładza - wypełnia - przywraca komfort

SUBLIMOWANIE

Chanel

PODKŁAD REWITALIZUJĄCY Z CZERWONĄ KAMELIĄ.

rozświetla - nawilża - chroni
Chanel

BALSAM DO UST I POLICZKÓW Z CZERWONĄ KAMELIĄ.

uwydatnia kolor - odżywia - wypełnia

REWITALIZACJA

Chanel

REWITALIZUJĄCE SERUM-W-MGIEŁCE SERUM-W-MGIEŁCE

anti-pollution - odświeża - intensyfikuje blask
Chanel

MGIEŁKA ZAPACHOWA L’EAU ROUGE

perfumuje - odświeża - orzeźwia
Chanel
Chanel
ZRÓWNOWAŻONA LINIA

EKOODPOWIEDZIALNA PIELĘGNACJA NOWEJ GENERACJI

N°1 DE CHANEL to zrównoważona linia kosmetyków przeciwstarzeniowych, którą stworzono z myślą o zminimalizowaniu jej negatywnego wpływu na środowisko. Cel został osiągnięty dzięki rygorystycznej karcie składników oraz ekoprzyjaznemu opakowaniu, które zaprojektowano w taki sposób, aby zmniejszyć jego ślad węglowy.
Formuły zawierają do 97 % składników pochodzenia naturalnego* i do 76 % składników pochodzących z kamelii. Są odpowiednie dla każdego rodzaju skóry, nawet wrażliwej.

* Zgodnie z normą ISO 16128

Chanel

Wieczko kremu N°1 DE CHANEL wykonano w 90 % z biomateriałów, a 10 % z nich to produkty pochodzące z kamelii.

Chanel

Marka CHANEL zaprojektowała linię kosmetyków, których opakowania są zrównoważone: nie zawierają celofanu, nie dołączono do nich papierowych ulotek, wyprodukowano je z lżejszego szkła* i częściowo z biomateriałów*; niektóre nadają się do recyklingu**.

* Zmniejszona masa szkła w porównaniu do średniej wagi słoiczków i flakonów CHANEL o podobnej pojemności.
** Możliwość recyklingowania opakowań zależy od metod sortowania i recyklingu, które różnią się w zależności od regionu.

Chanel

Aby ograniczyć negatywny wpływ na środowisko naturalne, szklane opakowania kosmetyków N°1 DE CHANEL, nadające się do recyklingu*, mają nadruk wykonany
tuszem organicznym **.

Klasyczne ulotki papierowe zastąpiono kodem QR drukowanym bezpośrednio na opakowaniu. Kod dostarcza informacji o produkcie w formie cyfrowej.

Chanel

Ponowne wypełnienie słoiczka kremu do twarzy zmniejsza emisję gazów cieplarnianych o około połowę.

* Możliwość recyklingowania opakowań zależy od metod sortowania i recyklingu, które różnią się w zależności od regionu.
** Tusze mają w składzie cząsteczki organiczne, które wymagają niższych temperatur ogrzewania i zużywają mniej energii niż inne tusze.


CHANEL E-Retail Logo 2022